søndag den 24. februar 2013

Popcorn Maker. Indsæt pop up links på video

Jeg tjekkede Popcorn Maker for nogle måneder siden, og kunne ikke få det til at virke, så jeg lagde tjenesten fra mig igen.

Her i dag har jeg fundet ud af, at det er ikke tjenesten, der ikke fungerer, men der er nogle gange problemer mellem den og min Google Chrome. Den virker fint i Firefox (selvfølgelig da de begge er fra Mozilla) og i Safari. Der er lidt, jeg stadig ikke har helt på det rene med tjenesten. F.eks i Firefox skal man pause videoen fo rat kunne trykke på de "op-poppede" links. Det behøver jeg ikke i Safari. Men det er en detalje og sikkert noget de snart får rettet. Jeg bør lige nævne, at det ikke er alle med Chrome, der har problemer med den.

Popcorn Maker giver dig let og hurtigt mulighed for at indsætte links på videoer. Se eksemplet her. Popper der ikke links op på videoen, så prøv at skifte browser.



Videoen er lavet af Amy Burval, der her forklarer om sine tanker bag.

2 kommentarer:

  1. Hej Gitte
    Fantastisk så mange fede tjenester, du finder derude - du er god inspiration :-)

    Mvh
    Malene

    SvarSlet
  2. Jamen tak, Malene. Det er da dejligt, hvis du kan bruge noget af det.

    Jeg deltager i et meget spændende kursus fra Edinburgh University, og via det netværk bliver jeg selv præsenteret for nye tjenester. De, der ser interessante ud, tester jeg, og giver så evt videre her i Web2. Så jeg skal ikke tage æren for selv at støve det hele op. Men det er det, jeg elsker ved de her netværker: Sharing, sharing og sharing :)

    SvarSlet